Meer voordelen? Geniet van een VIP status bij Horlogemerken!

# Wat is HM Elite Club?

 

Een manier om onze loyale klanten te belonen voor hun vertrouwen. Punten verdienen voor verschillende activiteiten op onze website, zoals doorverwijzingen en aankopen die je hebt gedaan. 

U kunt die punten gebruiken voor kortingen op je aankopen, dus hoe meer punten je verzamelt hoe meer geld je bespaart. 

Koop vanaf nu altijd goedkoper!  Verder geniet u van een nog betere service waar u centraal staat. Een echte VIP dus!

Klik op HM Elite Club linksonder je scherm om meteen te beginnen

 

# Wie kan er meedoen?

 

Iedereen met een account is automatisch ingeschreven.

 

# Hoe verdien ik punten?

 

Je kan punten verdienen door verschillende dingen te doen, inclusief het doorverwijzen van vrienden, en het doen van aankopen. Om alle manieren waarmee je punten kan verdienen te zien klik je op de 'Verdien punten' tab in het menu linksonder onze pagina op HM Elite Club.

 

# Hoe kan ik mijn puntenbalans zien?

 

Je puntenbalans zie je op iedere pagina in de bovenste balk.

 

# Hoe kan ik punten inruilen en hoe lang zijn mijn punten geldig?

 

Selecteer de tab genaamd 'Punten inruilen'. Hier kan je alle beloningen die we aanbieden zien. Als je genoeg punten hebt kan je ze inruilen voor een beloning.

U welverdiende punten blijven levenslang geldig (met een geldige account zonder uitschrijving natuurlijk)!

 

# Is er een limiet aan het aantal punten dat ik kan verdienen?

 

Nee. Verdien er zoveel als je wilt.

 

# Wat betekent het als een status op 'Goedgekeurd', 'Wachtend' of 'Afgewezen' staat?

 

* Goedgekeurd: Deze punten kunnen meteen worden ingeruild voor beloningen

* Wachtend: Deze punten moet nog geverifieerd worden voordat je ze kan inruilen. Dit geldt voornamelijk voor doorverwijzingen en aankopen.

* Afgewezen: Deze punten zullen niet worden toegevoegd aan je account. Dit gebeurt bijvoorbeeld wanneer je een aankoop annuleert (de punten zullen dan veranderen van ‘wachtend’ naar ‘afgewezen’)

 

# Wat gebeurt er als een vriend die ik heb doorverwezen zijn bestelling annuleert of terugstuurt?

 

Je bestedingspunten worden geannuleerd en zullen worden verwijderd van je account.

 

# Waarom is de balans op mijn account omlaag gegaan?

 

Jij of iemand die je hebt doorverwezen, heeft een aankoop geannuleerd of teruggebracht.

 

# Ik heb een activiteit voltooid maar geen punten verdiend.

 

Het kan soms een aantal minuten duren voordat wij je activiteiten hebben kunnen verwerken en de punten kunnen bijschrijven.

 

# Kan ik mijn punten gebruiken bij de betaling?

 

Niet direct – lever eerst je punten in voor een voucher die dan weer kan worden gebruikt bij de betaling.

 

# Hoe kan ik me uitschrijven uit het programma?

 

Als je niet langer punten wilt verdienen kan je contact met ons opnemen en om een uitschrijving vragen. Met je uitschrijving zal je alle punten verliezen die je hebt opgespaard.

 

# Wat gebeurt er als ik me uitschrijf en later besluit me weer aan te melden?

 

Neem gewoon contact met ons op en we zullen je opnieuw inschrijven. Je totaal aantal punten zal dan wel vanaf nul beginnen.

 

# Waar kan ik een probleem melden of feedback geven?

 

Je kan daarvoor het normale contactformulier gebruiken.