Klantenservice & Veelgestelde vragen

 

1 Algemene Klantenservice

 

1.1 Hoe neem ik contact op met Horlogemerken.be?

 

  • U kunt ons gemakkelijk bereiken via ons 'ticketsysteem'. Dit kunt u ook in 'Mijn Account' terugvinden of onderaan de pagina. Wij reageren van dinsdag t/m zaterdag van 08:00 tot 22:00 uur.
  • Dringende of belangrijke vragen? Dan zijn we van dinsdag t/m vrijdag van 08:00 tot 17:00 uur telefonisch bereikbaar op +32 (0)92 98 12 98

 

 

1.2 Hoe werkt 'Mijn tickets'?

 

Tickets zijn berichten die jij als klant via 'Mijn account' of via het kadertje rechts 'Neem contact op' naar ons kunt versturen. Deze service zorgt ervoor dat we een helder zicht hebben op onze communicatie met jou. 

Op deze manier kunnen we je altijd snel en correct van dienst zijn. Het kopje 'Mijn tickets' staat aan de linkerkant van je scherm als je bent ingelogd onder 'Mijn account'.

 

 

1.4 Kan ik een artikel retour sturen?

 

Natuurlijk, lees hier meer.

 

 

1.5 Hoe kan ik een herstelling of reparatie aanvragen?

 

U neemt via ons herstelformulier contact met ons op. Gelieve wel de gegevens van uw uurwerk, factuurnummer en uitleg over de schade te vermelden.

 

 

2 Klachtenregeling

 

2.1 Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

 

Als je klachten hebt over onze service of producten kan je contact opnemen met onze klantenservice via 'mijn tickets' (te vinden onder 'Mijn account') of via info@horlogemerken.be. We zullen je klacht binnen 24u behandelen.

 

2.2  Behandeling van klachten?

 

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@horlogemerken.be. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

3 Veelgestelde vragen

1 /
1.1 Bieden jullie een beste prijsgarantie?

Officieel niet, maar mocht u een product op onze website terugvinden waar we toch duurder zouden zijn dan op andere websites, dan kunt u via onze chat een aanvraag indienen. In 95% van de gevallen zullen we onmiddellijk onze prijs aanpassen!

1.2 Wat is de levertijd van een bestelling?

We verzenden uw bestelling altijd zo snel mogelijk!

Na ontvangst en controle van uw betaling zullen we uw pakket meestal binnen de 24 uur verwerken.

Wanneer het pakket effectief zal aankomen is uiteraard ook afhankelijk van de door u gekozen bezorgoptie: zaterdaglevering, express of via een afhaalpunt en meer.

Ervaring leert ons dat uw pakket in 95 % van de gevallen meestal binnen 2 tot 5 werkdagen (België en Nederland)* bij u is. Zie checkout voor meer informatie.

Let er wel op dat bestellingen die vrijdag na 11:00 uur of in het weekend worden geplaatst, pas op dinsdag verwerkt worden.

Als u kiest voor een SEPA-overschrijving als betaling, dan moet u er rekening mee houden dat het 2-5 werkdagen kan duren vooraleer we uw betaling ontvangen.

*Alle leverdata zijn slechts inschattingen en daaraan kunnen geen rechten ontleend worden. 

1.3 Wat zijn de verzendkosten?

Vanaf € 20 zal het product gratis verzonden worden in België en naar Nederland.

Onder de 20 euro betaal je slechts 5,95 euro leverkosten.

Een supplement zal enkel en alleen bij speciale leveringen (zaterdag of express) of onder de 20 euro van toepassing zijn.

1.4 Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, na verzending krijgt u altijd een track & trace code van onze vervoerder.

1.5 Ik heb de levering van mijn bestelling gemist. Wat nu?

Het kan wel eens voorkomen dat u een levering van onze vervoerder hebt gemist.

Onze vervoerder zal een briefje in uw brievenbus achterlaten met de nodige informatie om uw pakket voor een tweede keer aan te bieden. Meestal zal DPD uw pakket na een mislukte poging meteen naar de dichtstbijzijnde parcelshop afleveren. U kunt uw pakket dan eenvoudig afhalen wanneer het u past.

1.6 Ik koop een horloge waarvan het metalen bandje ingekort moet worden. Hoe gaat dat in zijn werk ?

Wij kunnen het bandje gratis voor u laten inkorten. Gelieve dan via ons opmerkingenvenster, tijdens het afronden van uw bestelling, uw polsomtrek in millimeter te laten weten! Uw polsomtrek moet een waarde zijn tussen 100 en 260 mm. Meer weten over hoe u zelf uw polsomtrek kan meten?

1.7 Ik wil iets als cadeau verzenden.

Geen probleem. U kunt bij het afrekenen in het winkelwagentje kiezen voor inpakken. Wilt u nog iets extra zoals een persoonlijke boodschap of kaartje?

Stuur dan meteen na uw bestelling een e-mail naar onze klantenservice: info@horlogemerken.eu of via ons ticketsysteem met uw vraag om iets extra toe te voegen.

1.8 Kan ik mijn bestelling afhalen?

Je kunt uw bestelling afhalen in een afhaalpunt van DPD of Bpost. Afhalingen bij Horlogemerken is niet mogelijk.

1.9 Hoe kan ik mijn product retourneren?

Het is heel gemakkelijk om het product terug te sturen.

We werken met een systeem op onze website waardoor u meteen een verzendingslabel kan maken met vooraf ingevulde informatie. Die label kunt u rechtstreeks printen vanuit uw eigen printer. U plakt de label op een doos met het product en geeft deze af in een afhaalpunt in uw buurt.

Volg de stappen en bekijk de voorwaarden op onze pagina: verzending en retourneren

 

1.10 Kan ik mijn bestelling op een zaterdag laten leveren?

Jazeker!

In het winkelwagentje kunt u kiezen om uw pakket op zaterdag te laten leveren.

1.11 Wat als mijn pakket verloren gaat tijdens verzending?

Wij verzenden onze pakketten inclusief verzekering! De waarde van uw bestelling krijgt u terug of we bieden u een alternatief aan bij verlies.

Neem contact op
* Verplichte velden
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »