Klantenservice

 

1 Algemene Klantenservice

 

1.1 Hoe neem ik contact op met Horlogemerken.be?

 

  • U kunt ons bereiken via ons 'ticketsysteem'. Dit vind je onder 'Mijn Account'.
  • U kunt ook een chat openen. De chat kunt u onderaan terugvinden. Snelle reactie gegarandeerd!
  • Indien alle bovenstaande opties uitzonderlijk niet zouden werken of als u binnen de 24u geen reactie hebt ontvangen, dan zijn we ook telefonisch bereikbaar op +32 (0)92 98 12 98

 

 

1.2 Hoe werkt 'Mijn tickets'?

 

Tickets zijn berichten die jij als klant via 'Mijn account' of via het kadertje rechts 'Neem contact op' naar ons kunt versturen. Deze service zorgt ervoor dat we een helder zicht hebben op onze communicatie met jou. 

Op deze manier kunnen we je altijd snel en correct van dienst zijn. Het kopje 'Mijn tickets' staat aan de linkerkant van je scherm als je bent ingelogd onder 'Mijn account'.

 

 

1.3 Hoe log ik in via Facebook?

 

Je hoeft je mailadres en je wachtwoord niet meer in te typen om in te loggen op je eigen account bij Horlogemerken.be. Ingelogd zijn bij Facebook is genoeg! Als je op 'inloggen via Facebook' klikt, zal de website een verzoek aan de Facebookserver sturen.

Als je daar nog niet bent ingelogd kom je automatisch bij het inlogscherm van Facebook terecht. 

 

1.4 Kan ik een artikel retour sturen?

 

Natuurlijk, je kan binnen twee weken je artikelen aanmelden via 'Mijn Account' en retour sturen. Je krijgt uiteraard je geld teruggestort bij het retourneren van je bestelling.

 

2 Klachtenregeling

 

2.1 Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

 

Als je klachten hebt over onze service of producten kan je contact opnemen met onze klantenservice via 'mijn tickets' (te vinden onder 'Mijn account') of via info@horlogemerken.be. We zullen je klacht binnen 24u behandelen.

 

2.2  Behandeling van klachten?

 

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@horlogemerken.be. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Neem contact op
* Verplichte velden
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »