Klantenservice & Veelgestelde vragen

 

1 Algemene Klantenservice

 

1.1 Hoe neem ik contact op met Horlogemerken.be?

 

  • U kunt ons gemakkelijk bereiken via ons 'ticketsysteem'. Dit kunt u ook in 'Mijn Account' terugvinden. Wij reageren meestal binnen 15 tot 40 minuten via ons ticketsysteem, maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 22:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 18:00 uur.

 

  • U kunt ook een chat openen (maandag t/m zaterdag van 10:00 tot 18:00 uur). De chat kunt u onderaan terugvinden.

 

  • Dringende vragen? Dan zijn we van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur telefonisch bereikbaar op +32 (0)92 98 12 98

 

 

1.2 Hoe werkt 'Mijn tickets'?

 

Tickets zijn berichten die jij als klant via 'Mijn account' of via het kadertje rechts 'Neem contact op' naar ons kunt versturen. Deze service zorgt ervoor dat we een helder zicht hebben op onze communicatie met jou. 

Op deze manier kunnen we je altijd snel en correct van dienst zijn. Het kopje 'Mijn tickets' staat aan de linkerkant van je scherm als je bent ingelogd onder 'Mijn account'.

 

 

1.3 Hoe log ik in via Facebook?

 

Je hoeft je mailadres en je wachtwoord niet meer in te typen om in te loggen op je eigen account bij Horlogemerken.be. Ingelogd zijn bij Facebook is genoeg! Als je op 'inloggen via Facebook' klikt, zal de website een verzoek aan de Facebookserver sturen.

Als je daar nog niet bent ingelogd kom je automatisch bij het inlogscherm van Facebook terecht. 

 

1.4 Kan ik een artikel retour sturen?

 

Natuurlijk, lees hier meer.

 

2 Klachtenregeling

 

2.1 Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

 

Als je klachten hebt over onze service of producten kan je contact opnemen met onze klantenservice via 'mijn tickets' (te vinden onder 'Mijn account') of via info@horlogemerken.be. We zullen je klacht binnen 24u behandelen.

 

2.2  Behandeling van klachten?

 

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@horlogemerken.be. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

1 VEELGESTELDE VRAGEN
1.1 Wordt mijn bestelling gratis bezorgd?

Ja, al onze producten worden altijd gratis verzonden in België en Nederland.

Een meerkost zal enkel en alleen bij speciale leveringen (zaterdag of express) van toepassing zijn.

1.2 Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, na verzending krijgt u altijd een track & trace code van onze vervoerder.

Ook op de dag van levering zult u een sms krijgen met een tijdstip wanneer uw bestelling effectief geleverd zal worden.

Hierdoor hoef je niet heel de dag thuis te blijven!

1.3 Kan ik mijn bestelling op een zaterdag laten leveren?

Jazeker!

In het winkelwagentje kunt u kiezen om uw pakket op zaterdag te laten leveren.

1.4 Wanneer krijg ik mijn bestelling?

We verzenden uw bestelling altijd zo snel mogelijk!

Na ontvangst en controle van uw betaling zullen we uw pakket meestal binnen de 24 uur verwerken.

Wanneer het pakket effectief zal aankomen is uiteraard ook afhankelijk van de door u gekozen bezorgoptie: zaterdaglevering, express of via een afhaalpunt en meer.

Ervaring leert ons dat uw pakket in 95 % van de gevallen meestal binnen 2 tot 4 werkdagen (België en Nederland)* bij u is.

Express levering binnen 1 werkdag is mogelijk (meerkost). Zie checkout voor meer informatie.

Let er wel op dat bestellingen die vrijdag na 11:00 uur of in het weekend worden geplaatst, pas op dinsdag verwerkt worden.

Als u kiest voor een SEPA-overschrijving als betaling, dan moet u er rekening mee houden dat het 2-5 werkdagen kan duren vooraleer we uw betaling ontvangen.

*Alle leverdata zijn slechts inschattingen en daaraan kunnen geen rechten ontleend worden. 

1.5 Hoe kan ik mijn product retourneren?

Het is heel gemakkelijk om het product terug te sturen.

We werken met een systeem op onze website waardoor u meteen een verzendingslabel kan maken met vooraf ingevulde informatie. Die label kunt u rechtstreeks printen vanuit uw eigen printer. U plakt de label op een doos met het product en geeft deze af in een afhaalpunt in uw buurt.

Volg de stappen op onze pagina: verzending en retourneren

 

1.6 Ik heb de levering van mijn bestelling gemist. Wat nu?

Het kan wel eens voorkomen dat u een levering van onze vervoerder hebt gemist.

Onze vervoerder zal een briefje achtergelaten in uw brievenbus met de nodige informatie om uw pakket voor een tweede keer aan u aan te bieden.

1.7 Ik wil iets als cadeau verzenden.

Geen probleem. U kunt bij het afrekenen in het winkelwagentje kiezen voor inpakken. Wilt u nog iets extra zoals een persoonlijke boodschap of kaartje?

Stuur dan meteen na uw bestelling een e-mail naar onze klantenservice: info@horlogemerken.eu of via ons ticketsysteem met uw vraag om iets extra toe te voegen.

Neem contact op
* Verplichte velden
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »