Verzenden & retourneren

Verzending

 

Wij verwerken uw bestelling altijd binnen 24u (op werkdagen) na controle van betaling.

 

U kunt kiezen uit talloze bezorgopties:  

  • Gratis verzending naar een adres
  • Gratis verzending naar een afhaalpunt van DHL
  • Een avondbezorging (tussen 18u-21u)
  • Een zaterdagbezorging (tussen 8u-13u)

 

Na een bevestiging en controle van betaling gaan we uw pakket (op werkdagen) verzenden. 

Kijk altijd in uw mailbox (of spambox) als u een bevestigingsmail hebt ontvangen!

De tevredenheid van onze klanten is heel belangrijk voor ons. We willen altijd op tijd kunnen leveren en onze klanten juist informeren. Door onze uitgebreide bezorgopties kunnen wij helaas geen levertijd garanderen. Toch een schatting nodig? Ervaring leert ons dat uw pakket in 95 % van de gevallen meestal binnen 1 tot 5 werkdagen (België en Nederland)* bij u is.

Hebt u nog vragen na een bestelling? Aarzel niet, contacteer ons vrijblijvend via chat, mail of via een ticket.

Wil je iemand verrassen met een luxe geschenk en/of een kaartje? Laat je bestelling dan ook bij ons inpakken! Ontdek al onze mogelijkheden tijdens het afrekenen.

 

*De producten worden middels pakketpost verstuurd naar het opgegeven afleveradres van de klant of een ParcelShop, waarbij de klant een handtekening dient te plaatsen voor ontvangst. Tenzij uitdrukkelijk anders schriftelijk overeengekomen, zijn alle leverdata slechts inschattingen en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. Indien de klant afwezig is tijdens de levering of na meerdere afleveringspogingen van het product en het product ook niet wordt afgehaald op het postkantoor (of een ander officiële afhaallocatie), dan komt het product retour naar de verkoper. De verkoper zal de klant op de hoogte stellen bij een eventuele retourzending of wanneer het product opnieuw wordt verzonden. Opgelet! Er kunnen verzendkosten aangerekend worden, indien het pakket al een eerste keer GRATIS is verzonden naar de klant via een afhaalpunt, maar niet op tijd afgehaald wordt door de klant in een afhaalpunt en automatisch retour komt naar de verkoper. De kosten worden ook effectief aangevraagd, indien het pakket opnieuw moet worden verzonden op aanvraag van de klant.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gemakkelijk Retourneren

 

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.

 

U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten (Bij gratis verzending is er dus 0 EUR verzendingskosten) gecrediteerd.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de onderneming geretourneerd worden.

Je krijgt het aankoopbedrag gewoon teruggestort, indien de voorwaarden gevolgd zijn. 

 

Onze algemene voorwaarden zijn:

  • Het artikel mag geen zichtbare gebruikssporen bevatten; alle labels hangen nog aan het product
  • Het artikel zit nog in het originele verpakking met alle bijhorende materiaal en vertonen geen schade;
  • Het product is niet beschadigd;
  • Wij eisen het product binnen de 14 dagen na aanmelding van retour te ontvangen om het bedrag te kunnen terugstorten.

 

Retour aanvragen doe je als volgt:

1. Log in op onze website bij ‘Mijn account’.
2. Ga naar ‘Mijn Tickets’.
3. Geef in  ‘Onderwerp’ Retouraanvraag met ‘nummer van uw bestelling’ in. 
4. Geef in ‘Bericht’ uw naam, adres en welke product je wilt retourneren in.
5. Zijn alle velden correct ingevuld? Klik dan op ‘Verstuur’.
6. Op werkdagen ontvang je binnen 24 uur de bevestigingsmail met verdere informatie over de retour en procedure.

De Klant mag steeds mailen naar info@horlogemerken.be om een retour aan te vragen, gelieve ook alle bovenstaande gegevens te vermelden.

 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »