Verzenden & retourneren

 

Verzending


Wij verwerken uw bestelling altijd binnen 24u (op werkdagen) na controle van betaling.

U kunt kiezen uit talloze bezorgopties:  

  • Gratis verzending naar een adres
  • Gratis verzending naar een afhaalpunt van DPD
  • Een zaterdagbezorging
  • Als cadeau verzenden

 

Na bevestiging en controle van betaling gaan we uw pakket (op werkdagen) veilig verpakt verzenden. Als extra troef zal uw pakket bovendien ook gratis verzekerd worden! De tevredenheid van al onze klanten is namelijk heel belangrijk voor ons.

We streven er telkens naar om alle pakketten op tijd te leveren en onze klanten altijd correct te informeren tijdens het verwerkingsproces. Ervaring leert ons dat uw pakket in 95% van de gevallen meestal binnen 1 tot 4 werkdagen* (België en Nederland) bij u is.

Na het aanmaken van een account houden we u trouwens zo gedetailleerd mogelijk op de hoogte van waar uw bestelling zich bevindt. Na verzending krijgt u altijd nog een e-mail met een Track & Trace (klanten met een account of zonder een account).

Dag van de levering

U krijgt op de dag van de levering een sms (GSM-nummer klant) van om hoe laat de chauffeur met uw pakket aan de deur zal staan. Zo hoeft u niet heel de dag thuis te blijven om uw bestelling in ontvangst te nemen! Bent u toch niet thuis of komt het aangekondigde tijdstip niet uit? Geen probleem, u kunt dan via www.nieuwelevering.be aangeven of u de levering wilt laten doorgaan op een andere dag of leveradres.


Zaterdaglevering

Zaterdaglevering is alleen beschikbaar in België, maar sommige bezorgopties (bv. afhaalpunten) worden ook op zaterdag aangeboden in Nederland (niet op de Waddeneilanden).

Hebt u nog vragen na een bestelling? Aarzel niet, contacteer ons vrijblijvend via chat, mail of via een ticket.

Let er wel op dat bestellingen die vrijdag of in het weekend worden geplaatst, pas op dinsdag verwerkt kunnen worden.

 

Gemakkelijk Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.

Het is heel gemakkelijk om uw product terug te sturen.

We werken met een portaal op onze website waardoor u meteen een verzendingslabel kan aanmaken met vooraf ingevulde informatie. Die label kunt u rechtstreeks printen vanuit uw eigen printer. U plakt de label op een doos met het product en geeft deze af in een afhaalpunt in uw buurt. Zo gemakkelijk gaat het bij ons!

U krijgt na controle van het product, het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten (bij gratis verzending is er dus 0 EUR verzendingskosten) gecrediteerd.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat met verpakking aan de onderneming geretourneerd worden. Het label met "UM SEAL, do not remove" moet uiteraard aan het product hangen. Het product is zo gelabeld dat het product bekeken en zelfs even gedragen kan worden om het product goed te kunnen beoordelen!

Je krijgt het aankoopbedrag uiteraard gewoon teruggestort, indien de algemene voorwaarden gevolgd zijn. 

 

Onze algemene voorwaarden zijn:

  • Het artikel mag geen zichtbare gebruikssporen bevatten; alle bijhorende labels en zegels hangen nog aan het product
  • Het artikel zit nog in de originele verpakking met alle bijhorende materiaal en vertonen geen schade;
  • Het product is niet beschadigd door de klant zelf;
  • Het horloge heeft geen persoonlijke gravering (zie onze algemene voorwaarden: artikel 8, Uitsluiten herroepingsrecht)
  • Wij eisen het product binnen de 14 dagen na aanmelding van retour te ontvangen.

 

Retour aanvragen doe je als volgt:

1. Log in op onze website via ‘Mijn account’.
2. Ga naar ‘Mijn Tickets’.
3. Geef in  ‘Onderwerp’ Retouraanvraag met ‘nummer van uw bestelling’ in. 
4. Geef in ‘Bericht’ uw naam, adres en welk product je wilt retourneren in.
5. Zijn alle velden correct ingevuld? Klik dan op ‘Verstuur’.
6. Op werkdagen ontvang je binnen 24 uur een bevestigingsmail met verdere informatie over de retour en procedure.

U mag ons ook steeds mailen via info@horlogemerken.be om een retour aan te vragen, gelieve ook alle bovenstaande gegevens te vermelden.

 

 

 

 

*De producten worden middels pakketpost verstuurd naar het opgegeven afleveradres van de klant of een ParcelShop, waarbij de klant een handtekening dient te plaatsen voor ontvangst. Tenzij uitdrukkelijk anders schriftelijk overeengekomen, zijn alle leverdata slechts inschattingen en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. Indien de klant afwezig is tijdens de levering of na meerdere afleveringspogingen van het product en het product ook niet wordt afgehaald op het postkantoor (of een ander officiële afhaallocatie), dan komt het product retour naar de verkoper. De verkoper zal de klant op de hoogte stellen bij een eventuele retourzending of wanneer het product opnieuw wordt verzonden. Opgelet! Er kunnen verzendkosten aangerekend worden, indien het pakket al een eerste keer GRATIS is verzonden naar de klant via een afhaalpunt, maar niet op tijd afgehaald wordt door de klant in een afhaalpunt en automatisch retour komt naar de verkoper. De kosten worden ook effectief aangevraagd, indien het pakket opnieuw moet worden verzonden op aanvraag van de klant. Producten die op maat gemaakt moeten worden of een gravering moeten krijgen worden meestal geleverd tussen de 4 tot 14 werkdagen. Dit omdat er bijkomende handelingen nodig zijn voor deze producten.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »