Verzenden & retourneren

 

Verzending

Bezorgopties

U kunt kiezen uit talloze bezorgopties:  

Wij verwerken uw bestelling binnen 24u (op werkdagen) na controle en betaling.

Na bevestiging en ontvangst van betaling gaan we uw pakket (op werkdagen) veilig verpakt verzenden.

 

Heeft u een horloge besteld?

We gaan uw horloge vóór verzending eerst nog even volledig laten inspecteren door een expert. We zorgen ervoor dat uw horloge voor 100% volledig in orde is voor verzending. De tevredenheid van al onze klanten is namelijk heel belangrijk voor ons.

 

Verzending

Na controle zal uw bestelling ingepakt worden. Als extra troef zal uw pakket ook verzekerd worden zonder extra kosten. We streven er telkens naar om alle pakketten op tijd te leveren en onze klanten altijd correct te informeren tijdens het verwerkingsproces.

 

Track & Trace 

Na het aanmaken van een account houden we u nog gedetailleerder op de hoogte van waar uw bestelling zich bevindt. Na verzending krijgt u nog een e-mail met een Track & Trace (klanten met een account of zonder een account).

 

Dag van de levering

Leveringen door Bpost

U krijgt na verzending een Track & Trace via e-mail. U kunt zo gemakkelijk uw pakket volgen. Verder kunt u online ook uw leveringsvoorkeuren aanpassen.

Leveringen door DPD

U krijgt op de dag van de levering een sms (GSM-nummer klant) van om hoe laat de chauffeur met uw pakket aan de deur zal staan. Zo hoeft u niet heel de dag thuis te blijven om uw bestelling in ontvangst te nemen. Bent u toch niet thuis of komt het aangekondigde tijdstip niet uit? Geen probleem, u kunt dan via DPD aangeven of u de levering wilt laten doorgaan op een andere dag of leveradres.

 

 

 

Gemakkelijk Retourneren en herstellingen in heel België en Nederland

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.

Het is heel gemakkelijk om uw product terug te sturen naar ons. U plakt uw retourlabel op een doos met het product en geeft deze af in een afhaalpunt of postpunt in uw buurt. U staat enkel in voor de verzendkosten om het product conform terug te sturen naar ons (retourkost). Na ontvangst van het product zullen we deze retourkosten verrekenen met de terugbetaling.

Retourneren doe je als volgt:

1. U mag ons eerst mailen via [email protected] om een retour en link aan te vragen.
2. Ga naar ons retourportaal via de link
3. Print uw retourlabel
4. Volg de opgegeven stappen
5. Alle stappen doorlopen? Prima, wij doen de rest!

 

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht of garantie, zal het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat met verpakking aan de onderneming geretourneerd worden. Het label met "UM SEAL, do not remove" moet uiteraard nog steeds aan het product hangen (niet nodig voor een herstelling). Het product is zo gelabeld dat het product bekeken en zelfs even gedragen kan worden om het product goed te kunnen beoordelen!

U krijgt na controle van het product, het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten (bij gratis verzending is er dus 0 EUR verzendingskosten) gecrediteerd. Je krijgt het aankoopbedrag uiteraard gewoon teruggestort, indien de algemene voorwaarden gevolgd zijn.

Onze algemene voorwaarden zijn:

  • Het artikel mag geen zichtbare gebruikssporen bevatten; alle bijhorende labels en zegels hangen nog aan het product
  • Het artikel zit nog in de originele verpakking met alle bijhorende materiaal en vertonen geen schade;
  • Het horloge heeft geen persoonlijke gravering (zie onze algemene voorwaarden: artikel 8, Uitsluiten herroepingsrecht)
  • Wij eisen het product te ontvangen binnen de 2 weken na aanmelding van retour of herstelling.
  • Retourskosten zijn steeds op kosten van de klant zelf;
  • Het product is niet beschadigd door de klant zelf;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*De producten worden middels pakketpost verstuurd naar het opgegeven afleveradres van de klant of een ParcelShop, waarbij de klant een handtekening dient te plaatsen voor ontvangst. Tenzij uitdrukkelijk anders schriftelijk overeengekomen, zijn alle leverdata slechts inschattingen en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. Indien de klant afwezig is tijdens de levering of na meerdere afleveringspogingen van het product en het product ook niet wordt afgehaald op het postkantoor (of een ander officiële afhaallocatie), dan komt het product retour naar de verkoper. De verkoper zal de klant op de hoogte stellen bij een eventuele retourzending of wanneer het product opnieuw wordt verzonden. Opgelet! Er kunnen verzendkosten aangerekend worden, indien het pakket al een eerste keer GRATIS is verzonden naar de klant via een afhaalpunt, maar niet op tijd afgehaald wordt door de klant in een afhaalpunt en automatisch retour komt naar de verkoper. De kosten worden ook effectief aangevraagd, indien het pakket opnieuw moet worden verzonden op aanvraag van de klant. Producten die op maat gemaakt moeten worden of een gravering moeten krijgen worden meestal geleverd tussen de 4 tot 14 werkdagen. Dit omdat er bijkomende handelingen nodig zijn voor deze producten.